אמנת בית חינוך ממ״ד ארנונה

התחום

עשה טוב

סור מרע

קוד לבוש

  • יש‭ ‬להגיע‭ ‬עם‭ ‬חולצת‭ ‬תלבושת‭ ‬כל‭ ‬השנה‭, ‬ללא‭ ‬גופיות‭ ‬וללא‭ ‬כפכפים‭, ‬מכנסים‭/‬חצאית‭ ‬בגובה‭ ‬הברך‭/‬ארוכים (לא‭ ‬טיץ‭ ‬ולא‭ ‬צמודים) ‬שיער‭ ‬אסוף‭.‬

  • בנים‭ ‬‮–‬‭ ‬כיפה, ‬ציצית, תספורת‭ ‬באורך‭ ‬אחידים, ללא‭ ‬עגילים‭ ‬ומכנסים, ללא‭ ‬קרעים‭.‬

  • יום‭ ‬שישי‭ ‬אין‭ ‬חובה‭ ‬ללבוש‭ ‬חולצת‭ ‬תלבושת‭.‬

  • יידוע‭ ‬ההורים‭ ‬ומתן‭ ‬פריט‭ ‬לבוש‭ ‬חלופי‭ ‬מבית‭ ‬החינוך‭.‬

  • בחזרת‭ ‬התופעה‭ ‬מעל‭ ‬שלוש‭ ‬פעמים‭ ‬ביצוע‭ ‬תהליך‭ ‬חינוכי‭ ‬מול‭ ‬התלמיד‭/‬ה‭ ‬וההורים‭.‬

אקלים
בית ספרי מיטבי

  • שמירה‭ ‬על‭ ‬שפה‭ ‬נקייה‭.‬

  • הימנעות‭ ‬מהתנהגות‭ ‬אלימה‭.‬

  • קיום‭ ‬בירור‭ ‬ושיח‭ ‬חינוכי‭ ‬
    עם‭ ‬המעורבים‭.‬

  • יידוע‭ ‬ההורים‭.‬

  • הצוות‭ ‬החינוכי‭ ‬הוא‭ ‬האמון‭ ‬לקביעת‭ ‬דרכי‭ ‬הפעולה‭ ‬והתגובה‭ ‬המתאימים‭ ‬בהתאם‭ ‬לאופי‭ ‬האירוע‭ ‬ושיקולים‭ ‬מקצועיים‭.‬

תרבות למידה

  • הגעה‭ ‬בזמן‭ ‬בבוקר‭.‬

  • ביצוע‭ ‬מטלות‭ ‬לימודיות‭.‬

  • כניסה‭ ‬בזמן‭ ‬לשיעורים‭.‬

  • שיח‭ ‬עם‭ ‬התלמיד‭.‬

  • השלמת‭ ‬זמן‭/‬מטלות‭ ‬בהפסקה‭ ‬לפי‭ ‬שיקול‭ ‬דעת‭ ‬הצוות‭ ‬החינוכי‭.‬

  • איחורים‭ ‬חוזרים‭/ ‬אי‭ ‬ביצוע‭ ‬מטלות‭ ‬באופן‭ ‬תדיר‭ – ‬זימון‭ ‬ההורים‭ ‬לשיחה‭ ‬עם‭ ‬הצוות‭ ‬החינוכי‭ ‬וקביעת‭ ‬דרכי‭ ‬פעולה‭.‬

עשה טוב

  • יש‭ ‬להגיע‭ ‬עם‭ ‬חולצת‭ ‬תלבושת‭ ‬כל‭ ‬השנה‭, ‬ללא‭ ‬גופיות‭ ‬וללא‭ ‬כפכפים‭, ‬מכנסים‭/‬חצאית‭ ‬בגובה‭ ‬הברך‭/‬ארוכים (לא‭ ‬טיץ‭ ‬ולא‭ ‬צמודים) ‬שיער‭ ‬אסוף‭.‬

  • בנים‭ ‬‮–‬‭ ‬כיפה, ‬ציצית, תספורת‭ ‬באורך‭ ‬אחידים, ללא‭ ‬עגילים‭ ‬ומכנסים, ללא‭ ‬קרעים‭.‬

  • יום‭ ‬שישי‭ ‬אין‭ ‬חובה‭ ‬ללבוש‭ ‬חולצת‭ ‬תלבושת‭.‬

 

סור מרע

  • יידוע‭ ‬ההורים‭ ‬ומתן‭ ‬פריט‭ ‬לבוש‭ ‬חלופי‭ ‬מבית‭ ‬החינוך‭.‬

  • בחזרת‭ ‬התופעה‭ ‬מעל‭ ‬שלוש‭ ‬פעמים‭ ‬ביצוע‭ ‬תהליך‭ ‬חינוכי‭ ‬מול‭ ‬התלמיד‭/‬ה‭ ‬וההורים‭.‬

עשה טוב

  • שמירה‭ ‬על‭ ‬שפה‭ ‬נקייה‭.‬

  • הימנעות‭ ‬מהתנהגות‭ ‬אלימה‭.‬

 

סור מרע

  • קיום‭ ‬בירור‭ ‬ושיח‭ ‬חינוכי‭ ‬
    עם‭ ‬המעורבים‭.‬

  • יידוע‭ ‬ההורים‭.‬

  • הצוות‭ ‬החינוכי‭ ‬הוא‭ ‬האמון‭ ‬לקביעת‭ ‬דרכי‭ ‬הפעולה‭ ‬והתגובה‭ ‬המתאימים‭ ‬בהתאם‭ ‬לאופי‭ ‬האירוע‭ ‬ושיקולים‭ ‬מקצועיים‭.‬

עשה טוב

  • הגעה‭ ‬בזמן‭ ‬בבוקר‭.‬

  • ביצוע‭ ‬מטלות‭ ‬לימודיות‭.‬

  • כניסה‭ ‬בזמן‭ ‬לשיעורים‭.‬

 

סור מרע

  • שיח‭ ‬עם‭ ‬התלמיד‭.‬

  • השלמת‭ ‬זמן‭/‬מטלות‭ ‬בהפסקה‭ ‬לפי‭ ‬שיקול‭ ‬דעת‭ ‬הצוות‭ ‬החינוכי‭.‬

  • איחורים‭ ‬חוזרים‭/ ‬אי‭ ‬ביצוע‭ ‬מטלות‭ ‬באופן‭ ‬תדיר‭ – ‬זימון‭ ‬ההורים‭ ‬לשיחה‭ ‬עם‭ ‬הצוות‭ ‬החינוכי‭ ‬וקביעת‭ ‬דרכי‭ ‬פעולה‭.‬